1

Temat: Duzy problem z katem lc4 640

No wiec panowie doradzcie cos moze ktos mial podobny przypadek i doradzicie cos.
Moto jak w temacie ogolnie po 30 min lekkiego terroru po miescie i 10 min lajtu zaczelo cos stukac w glowicy (mnie to pasuje jakby autodekompresator zaczal dzialac) oczywiscie wszystko zaczelo sie podaczs jazdy.
Lekko zdenerwowany  :D  zjechalem na pobocze i zgasilem katozloma. Odpalam i wali jak szalone pokopalem jeszcze na recznym odprezniku kilka razy i jeszcze jedno odpalenie i znowali wali. Po dowiezeniu chwasta do domu
dalej to samo ale na drugi dzien jak calkowicie ostygl pale tak dla jaj i wszystko ok :rolleyes: . Nie wiem co robic rozbierac glowe czy to taka przypadlosc tych motorków. Poprzedni wlasciciel mowil ze zalozyli nowy walek bo sie wytarl gosc byl z lublina a fure kupilem z allegro. Do tej pory bylo wszystko ok przejechalem ok 1200km.
Mial ktos taki przypadek badz jakis pomysl??

2

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

sprzedać / z utylizować / spalić *



*niepotrzebne skreślić

Superbłoto
Supermoto bez offroad'u nie jest wcale takie super.

3

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

tak jest
lc4 jeżdżą tylko do pierwszej awarii - tj. jakieś 5 min po zakupie :P

a tak serio to skoro czegoś nie było a się pojawiło to znaczy, że tak być nie może - rozbierz i sprawdź zanim zaorasz go do reszty.

4 Ostatnio edytowany przez tabul (2011-08-31 22:48:47)

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

najlepiej do odcięcia przez min 5min... na bank się naprawi;)

przez internet da się naprawiać stuki w silniku ?

xr650r
zx10r

5

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

kat ma to do siebie ze nawet jak jest wszystko ok to i tak glosno chodzi ale jesli cos zaczelo stukac to trzeba to sprawdzic. kup uszczelki na gore i zacznij od niej. wtedy od razu sprawdzisz w jakim stanie masz zawory, cylinder i tlok. regulowales jus zawory po zakupie (to nie bedzie przyczyna ale powinienes to zrobic a nie wiezyc na slowo ze tyle co byly ustawiane:)) daj znac jak dojdziesz do przyczyny tych stukow

DR350->RM250->KLX650->FE400->TL1000S+LC4 640 SM

6

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

mi tez po 2 miesiacach od regulacji zaworów stuka a tez mam 640 wiec znwo go musze do regulacji zaprowadzic wiec moze masz to samo choc u mnie to jest dzwiek takiego klekotania bardziej niz walenia :)

http://bleft-style.blogspot.com/

http://www.bikepics.com/members/bleft1/

7

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

Profilaktycznie bym rozebrał - roboty dużo nie jest.
To faktycznie mógł być zacięty autodeko, z tym, że ciężko mi sobie wyobrazić jak mogło by się to stać. Ręczny dekompresator też mógłby się przyciąć, ale jeśli go ruszałeś to raczej by się odblokował.
Luzy zaworowe raczej nie - na ciepło byłyby mniejsze. Krzywe zawory ? (mogłyby zacinać się po nagrzaniu).
Ja bym rozebrał i szczególną uwagę (oprócz autodeko) zwrócił na dźwigienki zaworowe i ich ośki (czy nie zacierają się - wtedy na gorąco mogłyby ciężko chodzić i stukać) i ich rolki.

Na pewno tak nie powinno być.

P.S. macie problem z hałasującymi koszami sprzęgła? U mnie hurgocze strasznie (łożysko wałka nowe), i cichnie po wysprzęgleniu.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

8

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

wlasnie u mnie nie wiem czego to jest dzwiek bo na mechanice słabo sie znam ale to jest takie jakby dodatkowe klekotanie procz pracy silnika  :/

http://bleft-style.blogspot.com/

http://www.bikepics.com/members/bleft1/

9

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

u mnie jest delikatna niemal niezauważalna zmiana czy chodzi "z sprzęgłem" czy bez .... może masz sprężynki już luźne ? aczkolwiek wtedy byłoby na odwrót

10

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

P.S. macie problem z hałasującymi koszami sprzęgła? U mnie hurgocze strasznie (łożysko wałka nowe), i cichnie po wysprzęgleniu.

Miałem taki problem w yz400. Kosz sprzęgłowy był zużyty bo poprzednik lubił strzelać ze sprzęgła.

xr650r
zx10r

11

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

ale to też dotyczy sprzegła hydraulicznego ? musze chyba nagrac prace silnika i wrzucic tu bo ciezko mi stwierdzic :)

http://bleft-style.blogspot.com/

http://www.bikepics.com/members/bleft1/

12 Ostatnio edytowany przez doktor (2011-09-01 12:54:56)

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

autodeko słychać też jak się łożysko na wałku rozrządu posypie.

13

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

Tego kupiłeś ?
http://allegro.pl/ktm-640-supermoto-i1693367204.html

LC4

14

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

co to jest to autodeko?

http://bleft-style.blogspot.com/

http://www.bikepics.com/members/bleft1/

15

Odp: Duzy problem z katem lc4 640

automatyczny dekompresator